CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

YOU WERE ONLY WAITING FOR THIS MOMENT TO BE FREE

Kategori: Livet

Blackbird - The Beatles
 

Nu är jag hemma från skolan! Och fan vilken virrig dag det har varit haha!
Började med att jag var jättevirrig hemma innan jag skulle gå. Glömde massa saker osv. Kom iväg väldigt mycket försent. Därför kom jag till skolan när typ halva första lektionen gått. Orkade inte smyga in då, för de hade läxförhör så jag väntade utanför. Sen har efter någon lektion ska vi ha NO igen och då skulle vi tydligen vara i datasalen, men ingen hade berättat det för mig så väntade utanför den riktiga salen smo en tönt i ungefär 20 minuter. Men sen kommer min lärare och ursäktade att han hade glömt bort mig haha!
 
Fick dock göra förhöret på våran lässtund så det löste sig!
 
Idag blir det tyvärr ingen större träning för mig, för jag måste ta långisen med våran hund. Så blir nog någon version av powerwalk i typ 40 min. Så det är ju ändå något!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: