CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

JAG SLUTAR NÄR JAG VILL

Kategori: Livet

Dagen har vart..Bra. Inget speciellt liksom. En helt vanlig tråkig dag haha. 
 
Ni ska få veta en grej. Att jag är apsur. Är så förbannat sur för jag lät denna ''Berndt'' komma åt mig. Tror inte ni förstår min ilska. Han fick mig att känna mig så äckligt fet, att han pratade om BARA mig. Så idag har jag gått runt med en klump i halsen nästan hela dagen. Har vart jätte osäker med kroppen, mer osäker än vad jag är, och allt jag har tänkt på är att jag vill hem o träna bort all den här jävla övervikten.
 
Och jag är vanligtvis inte personen som bryr sig. Min kropp är min kropp, jag bestämmer hur den ska se ut. Men något bara hände igår, den där skyddsmekanismen jag hade är lite mindre och mer sårbar.
 
Idag ska jag gå ut med stavarna, i helst över en timma. Men får se.
 
 
Förresten: ASKUL att så många nya läsare har kommit hit. Är så jävla glad! sprid gärna vidare osv och skriv vad ni vill läsa om!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: