CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

JAG VILL ALDRIG NÅNSIN VARA ENSAM MER

Kategori: Livet

 

Är rätt så besviken på mig själv. Vi hade en novell att skriva i skolan idag. Jag har alltid fått beröm för min kreativitet, mitt ordföråd och hur djup jag kan bli när jag skriver. Men texten jag skrev idag var så jävla dålig..Och så himla ytlig. Jag skäms så himla mycket!
 
Annars har dagen varit bra. När jag kom hem gjorde jag godaste hoummusen som jag ska ha på mackor istället för smör! Och ikväll blir det fajitas med paprika, majs och vegetarisk färs! MUMS ELLER?
 
Imorgon är det orientering, och jag känner mig ganska trygg på det. Vi ska orientera på ett ställe jag orienterade på i min förrförra skola. Så jag kommer ihåg rätt så okej hur allt ser ut! Min starttid är 9:07 sen så hade man typ max 90 minuter på sig eller nåt. 
 
Måste komma på något att träna idag..Kanske blir det lite Zumba? Eller simma? AH har typ ingen lust till att träna idag. FAN VILL BARA BLI SMAL HUR SVÅRT SKA DET VARA?
 
Kommer med något mer att skriva sen. Måste verkligen sätta fart och plugga nu!
 
TACK OCH HEJ FÖR MIG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: