CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

coming home

Kategori: Livet

nu sitter jag snart i bilen hem. sköönt. har laddat datorn så kan kika himym hela vägen också!!
 
Fick ett mejl av en brud vars man är teknik grej på stadsteatern. Kanske ska få praoa där men vi måste bara hitta någon som kan ta mig. Skådespelarna vill egentligen inte ha några praoelever där för alla tjejerna har vart så kändiskåta. Kände mig så äckligt förbannad på det. Bara för att 90% av dagens tjejer är kändiskåta så betyder det inte att jag är deT? Jag vill bara lära mig hur det ser ut bakom, med teknik, producering and shit. Vi fick iaf ett nummer till en annan tjej, en producent. Hon kanske kunde ta mig så blir att ringa dit imorgon!
 
Annars så snackar vi med en tjej på Warner. Hon tar hand om låtskrivarna osv, VILL JÄTTEGÄRNA PRAOA DÄR. men hon hade vääärldens stress så blir nog inte så..:(
 
Måste bara få säga att prao lappen skulle vart inne för nån vecka sen. Känner mig suoerduktig :)) Fast har faktiskt letat sen vecka 36!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: