CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

TJA TJA BLOGGEN :$$$$$

Kategori: Livet

Åh hatar er som alltid börjar era blogginlägg på det viset!
 
Skolan har vart helt okej idag, finns liksom inget mer att säga.. Vill inte förlora er alla underbara som nyss börjat läsa. Men känner mig så jääävla tråkig. Har letat som en galning efter nått som jag kan klaga på här haha men idag har det inte gått bra alls!
 
 
Eller jo, en sak. Gamla tanter och gubbar som pratar med en på bussen. Idag hade jag hörlurarna in, satte mig på bussen och tittade ut genom fönstret när en gammal gubbe satte sig bredvid mig. Han började prata om vädret och fortsatte så AAAAPlänge. Även fast jag flera gånger visade mig ointesserad. Skulle jag vara en taskig människa skulle jag lätt slått till honom. MEN han var ju gammal..
 
Har även nördat mig genom en bok idag. har hälften kvar och vill inte att den ska ta slut :$
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: