CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

TACKAR ER HJÄRLIGT BLOGG.SE

Kategori: Livet

 
För att man nu lätt som en plät kan lägga in bilder direkt härifrån som kommer från instagram till inläggen. feeeeeeeeett!
 
Idag hade vi orientering och den slog ut all min livslust för dagen. Har vrickat foten femtioelva gånger, halkat tusen gånger osvosv. Hemskt! Efter 8 kontroller, och 1 h och 43 minuter joggandes/gående gav jag upp. Jag gick tillbaka skitsur på mig själv för jag trodde jag inte skulle få nåt betyg. Men läraren såg rätt så glad ut och hon sa inget om betygen så tar det som en bra grej!
 
Sen åkte jag hemmåt och duschade, åt lunch med syster osv. Sen tillbaka till skolan för en lektion och nu är jag hemma! Värd dag! eller inte:P
 
ska sätta mig och plugga som en cp nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: