CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

min ryyyygg

Kategori: Livet

Jag har så förbannat ont i ryggen. Klarar inte av att sova i någon annans säng än mig egna hemma! 
 
Spenderade natten igår med glass och how i met your mother. Har inte tränat nåt alls den här helgen. Men på måndag tar jag nya tag, massa gymmet och simning ska det bli!!
 
Har kommit på nu när inget riktigt händer på min kropp..att det är ändå roligt att träna. Och att jag vill träna för att det är kul också, inte för att bara gå ner i vikt. Det ska bli mer som en bonus liksom! Känner mig så mycket mer levande när jag går o tränar varje dag!
 
Den här veckan ska jag försöka skaffa mig ett liv också, haha. försöka träffa några vänner efter skolan. Bara ha det roligt.
 
 
Ska bli roligt och se hur stökigt det är efter syster som vart ensam hemma i helgen också;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: