CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

TÄNK OM JAG ÅNGRAR MIG, SEN ÅNGRAR MIG IGEN.

Kategori: Livet

Är hemma nu, eller aa har vart ett tag. Men spelade lite piano och sen var jag helt fast!
 
Imorse vaknade jag och kände mig extra smal, så jag sprang till måttbandet och mätte midjan. MINUS 2 CENTIMETER. Det är 4 cm från måndags nu. Så duktig känner jag mig! AH
 
 
 
 Åt god frukost idag. Med soya yogurt, macka med tofu creamcheese och sen Lipton frukt te. NOMN
 
 
 Sen blev det sallad till lunch med bulgur, isbergssallad, morötter, vitkål och lite olja över. Skolan hade framme vegetarisk pyttipanna men det visade sig vara ägg i den. 
 
Till middag ska det bli vegonachos! Nacho chips med en bönröra jag hittade från GO GREEN. Blir nog asgott!
 
Nu ska jag hitta på någon mellis och sen blir det iväg o träna! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: