CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

SHE'S HOLDING YOUR HEART

Kategori: Livet

 

Tjaba! Igår blev det extremt lite bloggning tyvärr. Jag vet inte varför, för jag satt bara hemma vid datorn, sov massor osv. Så jag glömde väl helt enkelt bort eller något sånt!
 
Idag vet jag inte om det blir någon större träning. Igår fick jag väldigt ont i min trampdyna under vänstra foten. Kunde knappast gå osv. Det är bättre idag men vill inte storträna ifall det är något som tänker komma tillbaka liksom! Så ska nog bara gå på någon prommis med hunden!
 
Har sån extrem stress med min prao som ska vara vecka 42-43. Man ska ha hittat en plats tills imorgon, men jag har verkligen inte hittat nåt! Jag har mejlat flera ställen, har bara fått nej! Mamma och pappa har väldigt många kontakter på t,ex stadsteatern och operan, som typ scenarbetare. Och det verkar ju ganska roligt. Men är ändå inte riktigt det jag vill praoa som. Jättejobbigt eftersom helst ska praon ha en koppling till gymnasie valet. (musik-event är det jag vill helst gå!) Bajs! Men aja, har iaf fått jättesnälla svar. T,ex en tjej gav mig tips på högskolor som hon tyckte var bra, sen sa hon att jag skulle höra av mig när jag hade gått klart osv. Så tacksam för såna människor!!
 
Nu ska jag nog spela lite sims.. :$

Kommentarer


Kommentera inlägget här: