CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

OM MIG

Kategori: Livet

Nu är bloggen fin o klar! Möjligt att jag tröttnar snabbt men ja! Skitsamma.
 
Tänkte skriva lite om mig då.
 
Jag heter Mathilda och är 15 år. Jag går i nian på Åsö Grundskola. Innan dess har jag gått i flera olika skolor, men alltid bytt på grund av att folket i skolan (lärare och elever) har inte riktigt passat mig..Eller ja hur man nu ska säga! Jag bor i Stockholm och har alltid gjort. Här bor jag i en femma med mina två äldre systrar, mina föräldrar och våran hund.
 
Som det redan står så har jag en förkärlek för dreads, skägg, te, ljusslingor, mat, djur och så fortsätter det ett tag! 
 
Jag hade tänkt att bloggens main tema ska vara min träning och viktnedgång, även mitt val av hur jag äter och lever mitt liv. Ska försöka blanda bilder med text så gott jag kan. Blir det för tråkigt så hojta till liksoom..
Den 5/9 2012 blev jag Vegan. Det betyder att jag inte får äta kött, mjölk, ägg, fisk eller fågel. Och det fungerar jättebra för mig, iaf än så länge!
 
Jag är extremt intresserad av musik och hela den branschen så till gymnasiet hade jag tänkt börja på GYRO i hultsfred och deras MUSIK-EVENT linje. Min plan B är att gå någon MEDIA linje med inriktning foto. Men är ett tag kvar så jag har tid att välja!
 
Jag har även Tumblr och en Instagram, där jag heter Mikatza på.
 
Nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska skriva..men ja. Kommer kanske på något mer sen! Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kanske titta på nåt avsnitt av How I Met Your Mother!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: