CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

MINNS ATT VI VA LYCKLIGA IGÅR, NU VET INGEN HUR JAG MÅR

Kategori: Livet

 

Nu är jag hemma från simningen. Fan vad frustrerande allt var.
 
Det börjar med att jag missar bussen så får vänta i 11 minuter. Sedan när jag är där så är hela simhallen full av invandrare som inte kan svenska ALLS. Så de fattar inte vart gränsen är mellan motionsbanan och lekbanan. Så jag simmar i ca 20 minuter, hyffsat ostört. Sen kommer två kanske 12 åringar och börjar kasta någon flytgrej, och den lyckas hamna i mitt huvud flera jävla gånger! Jag skriker till på de och de flyttar på sig. Men då kommer två andra, verkar vara bröder i kanske 20-30 års åldern som krålsimmar. Det plaskar överallt och de stirrar på mig hela tiden!! När de har gått kommer en tant och hennes dotter. Det här var det jobbigaste. Tanten simmar som en jävla groda och plaskar i mitt ansikte hela fucking tiden. Och hon måste alltid simma nära mig, så där äckligt nära! Och hennes barn sparkade mig i magen hela tiden. Fan va irriterad jag var! 
 
så jag gick upp efter 45 minuter, jävligt förbannad och sur. Hade inte ätit något heller på ett tag så allt var lite skit. Men det löste sig med lite nötter från pressbyrån så!
 
 

Kommentarer

  • Evve-Normal is boring! säger:

    Vill du tävla om att bli Veckans Blogg?? Kika in här och anmäl dig ---> http://evvesliv.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1.html#comment

    2012-09-09 | 17:56:37
    Bloggadress: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här: