CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

LÄGG NER BERNDT.

Kategori: Livet

''Ni är ju så omogna! Herregud! Bara barn! 
Jag blir så arg! 

Tack iallafall till Victoria K som håller helt med mina åsikter samt vad jag står för. 

Victoria är säkert en helt normal flicka, inte en sån där nerspacklad osäker, fet, ungdom - med stor fet blek mage som hänger över byxlinningen. 
Usch! 
Feta ungdomar! 
Som sagt! Hela söndagen kan jag lika gärna kasta i papperskorgen! 
/Berndt''
 

Det är du som är omogen. Fattar inte att en vuxen gubbe sitter o försöker argumentera med en tjej. Har inte du bättre saker att göra?
 
Börjar bli förjävla trött på det här nu.
 
JAG blir så arg. DU HAR INGET ATT VARA ARG ÖVER.
 
Victoria, höll inte med dig. det hon skrev var om det JAG hade sagt. Hur jag vet detta? Hon går i min skola, idiot. Och nej, hon är inte nerspacklad eller fet. Men hon är ändå som vilken annan tonåring som helst. Hon är precis som mig, och som alla andra som läser detta. 
 
Lovar att du inte heller har perfekta kroppen eller är perfekt.
 
Orkar inte tjafsa emot så jävla mycket mer. Orkar inte med dig. Orkar inte ens veta att någon med så puckade åsikter finns. Jag är en person som tror på att alla bör få ha sina åsikter. Men när det gäller att trycka ner någon på det här sättet ska man bara fan hålla käften.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Om man noga kollar igenom artikeln så märker man efter felstavningar och felangivna källor så småningom att artikeln nog bara är på skämt.
    Så det finns en chans att denne Berndt bara är någon tonårssnubbe som just nu sitter och garvar med sina vänner åt att deras trollande har lyckats.

    Svar: Möjligt men tror inte då att dessa tonåringar skulle ge ut sin mejl när de kommenterar :) spelar ingen roll om det är ett skämt. Det är idiotiskt ändå.
    None None

    2012-09-16 | 22:58:22

Kommentera inlägget här: