CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

IF YOU DONT SHOOT IT HOW AM I SUPPOSED TO HOLD IT?

Kategori: Livet

 


Idag blev det tyvärr ingen morgon bloggning eller nåt från skolan. Orsaken till detta är att mitt batteri till mobilen suger, och hade lyssnat på musik och kollat grejer massa innag jag tänkte: oh kanske ska skriva nåt på bloggen? Så det bleeev inget!
 
Idag har det varit en sån här fuck it all dag igen. Vi hade bara NO i skolan och jag hatar det. Det är så jävla långtråkigt och min lärare är JÄTTErörig och jobbig! Vi ska ha ett prov på torsdag/fredag, ett läxförhör till imorgon och en uppsats tills på fredag. Faan asså.
 
Egentligen ska jag åka till musikdraman nu. Men jag orkar verkligen inte. Och jag vill inte gå dit. Vill bara vara hemma, instängd i mitt rum. Och sen träna bort alla onda tankar i hjärnan som stör mig så ordentligt mycket just nu.
 
Nu ska jag nog sova en stund, eller kanske se på nån film. Slapp blir det iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: