CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

I RATHER REGRET SOMETHING I DID THAN NOT DID

Kategori: Livet

Dagen har bestått av massa pinsamheter och skratt. Men mest av allt så var dagen grym!
 
Jag och syster fick skjuts av pappa till vitabergsparken. Vi snurrar runt och sedan hittar vi där alla ska mötas. Klockan är 2 men ingen är där. Så vi sätter oss på läktarna nedanför där det pågår någon Hippie grej. De har satt ut filtar med högtalare så någon sjunger o spelar. Sen äter de och har det nice. Så vi satt där ett tag tills de sa: nu är scenen öppen för alla. Och då pushar jag på syster för att spela. Jag tror jag var mer nervös än henne haha! Men hon sjöng skitbra och är en superstolt syster!
 
Fina syster som även har en blogg <-----
 

Efter hon hade sjungit gick vi upp till paviljongen ändå. Där satt ungefär tio stycken 20-30 åriga veganer. Fattar ni hur ung jag kände mig?! Allt var bara jättestelt och pinsamt. Aldrig vart med om en sån pinsam tystnad asså!
Inte ens arrangören var där!! 
Fick dock senare reda på att han trodde ingen hittade till paviljongen så de hade gått o satt sig framför kyrkan. Så vi alla gick dit. Och där var stämningen lite bättre men ändå så super pinsamt och jobbigt för oss. Så vi åt, och sedan sprang därifrån hah!
 
Påvägen hem såg jag två asballa skyltar!
 

Kommentarer

  • julia :D säger:

    Viste inte att du hade en blogg hehe...
    men jag älskar att följa bloggar så jag ska läsa hihi :)

    2012-09-08 | 17:40:42
    Bloggadress: http://mintidsresa.blogspot.se

Kommentera inlägget här: