CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

FÖRSVINN

Kategori: Livet

Så du anser alltså att man är onormal för att man är fet?
Svara på denna fråga.
Du var säkert den där mobbade supertjocka ungen i mellanstadiet, som nu försöker höja sin självkänsla genom att kränka andra. Oj, du står för vad du säger, vad otroligt självständig och stark du är.
Min pappa är psykolog och sitter just nu och skrattar åt dina intelligensbefriade och dumma synpunkter.
Du är verkligen senil en senil gubbe.
-anonym


Får man fråga varför en medelgammal gubbe tittar runt på tonårstjejers bloggar...?

- ludwig


Håller med dig. Helt sjukt att det finns sånna människor. Och what? är han vuxen? seriöst. Tänkte srkiva "ska vi ge ett liv till honom?" sen kom jag på att han inte ens är värd det.

- amanda


Berndts kommentar fick mig att gråta av skratt. "Hipper hoppare". Snacka om senil gammal gubbe, att vara senil är en sjukdom

- julia

 

 

Kan du nu förstå, min kära idiotiska Berndt. Att det är du som har fel?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: