CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

FÖRLÅT MIG

Kategori: Livet

Jag har bloggat ganska dåligt, idag och igår. Och jag säger väldigt mycket förlåt till det! Men mina orsaker har varit legit.
 
Igår var jag bara allmänt upptagen o hade inget att skriva om. 
Och idag gick jag i skolan till 3, sen åkte jag till stan o köpte en ascool bebis body med syster och sen svichade vi vidare till bebisen som skulle få bodyn. sötare bebis har jag aldrig sett, seriöst. Helt käär!
 
Och imorgon blir det nog inte mycket bloggning heller, för då är det Svenska Björnstammen med syster på Grönan och vi åker direkt när vi slutar (jag halv 3, hon typ 3/4) så vi får bra platser! Vi ska även ha med oss middag osv. Blir apmyysigt!
 
Så nu kan jag inte skriva mer för jag har tyvärr massa plugg :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: