CANOPIES

JAG RUSAR INTE LÄNGRE ERAT LOPP

ALDRIG VART SÅ ARG I HELA MITT JÄVLA LIV

Kategori: Livet

''Ni vet ingenting ni ungdomar! 
Ena dagen målar ni er kolsvarta i ansiktet och andra dagen ser ni bleka ut som heroinister!! Det är makalöst 
Emosare må väl vara då, men jag vill än en gång påpeka och fråga varför överviktiga flickor ska ta på sig så små kläder! 
Deras feta magar väller ju över byxlinningen och det fläsket hänger ju och dallrar! Det är vidrigt att behöva se!! 
Sen har en del så feta lår att det är ett UNDER att det inte tar eld mellan låren när de går och gnider låren mot varandra. 
Usch! 
Nu är jag så arg! 
Hela söndagen är förstörd!! 
/Berndt''
 

Jag vill slå dig. Slå dig hårt i skallen. Jag vill slå dig tills du fattar vad det är du säger. 
1. Övervikt är inte en sjukdom. De flesta överviktiga flickor kämpar varje dag med att acceptera sig själva, att må bra över hur de ser ut. De kämpar varje dag med att gå ner i vikt. Att bli lika smal som såna som du vill att de ska bli. Och DET är fel. Att ni vuxna människor (antar att du är vuxen pga ditt namn o hur du pratar om ungdomar) får ungdomar att må så dåligt över sig själva är helt sinnesjukt. Det är NI som bör hjälpa oss. Det är NI som ska göra så att sammhället accepterar alla, oavsett hur de ser ut!
 
2. Man får ha på sig vad man vill. Står inget om att man inte får ha på sig för tighta jeans som överviktig. Man ska få klä sig i det man är bekväm i. I det man vill ha på sig. Tycker vi att vi är snygga med våra magar hängandes över byxorna SÅ LÅT OSS GÅ SÅ. Inger ber dig att titta på oss för i helvete! VI VILL INTE ENS ATT SÅNA SOM DU SKA SE PÅ OSS SÅ FÖRSVINN.
 
3. Min söndag är också förstörd. Visste inte att såna som du existerade. Idiotin har slagit rekord.
 
 
Aldrig, ALDRIG har jag vart så här arg. JAG SKAKAR.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Håller med dig. Helt sjukt att det finns sånna människor. Och what? är hon vuxen? seriöst. Tänkte srkiva "ska vi ge ett liv till henne?" sen kom jag på att hon inte ens är värd det.

    2012-09-16 | 14:05:41
    Bloggadress: http://Absensanimo.blogg.se
  • Tricia säger:

    Äckliga människa! Håller helt med dig Mathilda!

    2012-09-16 | 14:35:58
  • victoria k säger:

    Fyfan vad bra sagt!

    2012-09-16 | 17:18:36
  • Berndt Akkterstoft säger:

    Ni är ju så omogna! Herregud! Bara barn!
    Jag blir så arg!

    Tack iallafall till Victoria K som håller helt med mina åsikter samt vad jag står för.

    Victoria är säkert en helt normal flicka, inte en sån där nerspacklad osäker, fet, ungdom - med stor fet blek mage som hänger över byxlinningen.
    Usch!
    Feta ungdomar!
    Som sagt! Hela söndagen kan jag lika gärna kasta i papperskorgen!
    /Berndt

    2012-09-16 | 21:58:17
    Bloggadress: http://nyheternasverige.se
  • Anonym säger:

    Så du anser alltså att man är onormal för att man är fet?
    Svara på denna fråga.
    Du var säkert den där mobbade supertjocka ungen i mellanstadiet, som nu försöker höja sin självkänsla genom att kränka andra. Oj, du står för vad du säger, vad otroligt självständig och stark du är.
    Min pappa är psykolog och sitter just nu och skrattar åt dina intelligensbefriade och dumma synpunkter.
    Du är verkligen senil en senil gubbe.

    2012-09-16 | 22:33:56

Kommentera inlägget här: